Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Ενημέρωση Ομάδας - Κύκλος Ανάπτυξης.



ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ – ΚΥΚΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Είναι νομίζω κατανοητό από όλους το πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία μέσα στην ομάδα μας. Οι υποψήφιοι συνεργάτες βλέπουν την δουλειά που κάνουν οι συνεργάτες, οι διάδοχοι λαμβάνουν πληροφορίες και εκπαίδευση από τους αναδόχους και οι ανάδοχοι παίρνουν δύναμη από την δουλειά και τα αποτελέσματα που φέρνει η ομάδα τους. Για όλα αυτά, τα οποία πρέπει να είναι συνεχόμενα είναι απαραίτητη η επικοινωνία. Στην ομάδα μας υπάρχουν εργαλεία επικοινωνίας όπως είναι το chat στο skype και το blog μας.
Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν έχουν ιδέα από ίντερνετ και υπολογιστή;;
Είναι αναγκαίο για κάθε σπόνσορα να ενημερώνει την ομάδα του για εξελίξεις και εκπαιδεύσεις που γίνονται.. να κρατάει επαφή με τους ανθρώπους που βοηθάει και να προσπαθεί να καταλάβει τα κολλήματα του κάθε συνεργάτη του, να τον βοηθάει να τα ξεπεράσει λέγοντας τι θα έκανε αυτός στην συγκεκριμένη περίπτωση..  Αν δεν μπορεί ακόμα να το κάνει αυτό ας απευθυνθεί στον ακριβώς ανάδοχό του να τον βοηθήσει να το κάνει..
Μην ξεχνάτε: Γινόμαστε για να Κάνουμε για να Έχουμε..
Και ξαναγινόμαστε για να ξανακάνουμε για να ξαναέχουμε..
Με λίγα λόγια σημαίνει ότι μαθαίνω, αλλάζω τις συνήθειές μου εκπαιδεύομαι για να Γίνω.. (Ο επαγγελματίας που θα θέλει ο κόσμος να κάνει αυτό που κάνω κι εγώ..)
Βάζω σε εφαρμογή αυτά που έχω μάθει και δραστηριοποιούμαι χρησιμοποιώντας τα πλεονεκτήματα της προσωπικότητάς μου για να Κάνω.. (Αξιοποιώ στο έπακρον τις διαθέσιμες ώρες εργασίας μου, τις επαφές μου και τα εργαλεία δουλειάς μου)
Αναλύω τα αποτελέσματα της δουλειάς μου, κάνω αυτοκριτική σημειώνω τα λάθη μου και προσπαθώ να τα διορθώσω για να Έχω.. (Προσπαθώ να βγάλω συμπεράσματα και στατιστικά της δουλειάς μου..)
Και ξανά από την αρχή: Για να γίνω καλύτερος!
Για να κάνω περισσότερα!
Για να έχω περισσότερα!
Και αυτός είναι ο φαύλος κύκλος που πρέπει να γίνεται συνέχεια για να υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου